Trendspaning -en lek med skuggor och kontraster De flesta detaljhandlare är noga med att ljussätta sina erbjudanden så att de står ut och syns. Att ha en diffus, jämn och tekniskt korrekt ljusbild utan förändring och överraskningar blir mer och mer ovanligt inom...
Enkla knep för att förbättra resultatet i din butik redan idag! Det finns enkla knep för att förbättra resultatet i din butik redan idag. Knep som kommer synas på din omsättning. Se över din belysning! Här har du ditt allra främsta verktyg för att förändra...
Fem råd som ger nöjda kunder Säkerställ att ditt varumärke förmedlas konsekvent – allt ska stämma överens. Och detta oavsett var kunden möter dig – online eller i din butik. Förstå att lojalitet är en framgångsfaktor. Även om du inte säljer något idag så måste...
Varumärket som röd tråd En enhetlig profilering är centralt för att skapa trovärdighet för kunden och hos de anställda. Se till att hålla den röda tråden hela vägen igenom verksamheten. Varumärkena som lyckats med detta går att identifiera med ett ögonkast. Bli en av...
Bygg en succé – butiker som kan förändras Idag har butikskonceptens livslängd minskat avsevärt. Och kundernas förväntningar på ständig, utveckling, förbättring och förändring är stora. Men att bara flytta runt på varor eller ändra i skyltfönstret räcker inte...
We use cookies to make sure we give you the best experience on our website. If you continue to use this site, we will assume you agree to this.
OKNoRead more