• en
Bra och tydlig skyltning underlättar både för butikspersonal och kunder.

Varumärket som röd tråd

En enhetlig profilering är centralt för att skapa trovärdighet för kunden och hos de anställda. Se till att hålla den röda tråden hela vägen igenom verksamheten.

Varumärkena som lyckats med detta går att identifiera med ett ögonkast. Bli en av dem! Låt din grafiska profil vara vägledande i all kommunikation.

 

  • Butikens miljö ska ligga i linje med det du vill förmedla. Anpassa det självklart efter din målgrupp och din vision.
  • Alla skyltar ska följa er grafiska profil – färg och form. Kunden ska aldrig glömma var i vilken butik hen befinner sig.
  • Självklart är det viktigt att all reklam som syns, oavsett forum, tydligt härleder till varumärket.
  • Glöm aldrig att den interna kommunikationen ska följa profileringen. Investera i dina anställda – det är dina bästa ambassadörer.

Vill du veta mer?

Kontakta vår Sales Manager, Sebastian Pålsson så berättar han gärna mer.