• en
Bra och tydlig skyltning underlättar både för butikspersonal och kunder.

Fem råd som ger nöjda kunder

  • Säkerställ att ditt varumärke förmedlas konsekvent – allt ska stämma överens. Och detta oavsett var kunden möter dig – online eller i din butik.

  • Förstå att lojalitet är en framgångsfaktor. Även om du inte säljer något idag så måste du se till att din kund lämnar butiken både nöjd och med ett bestående intryck.

  • Bjud ofta din kund på något nytt! Om din butik aldrig förnyas svalnar kundens intresse snabbt.

  • Bjud på tydlig skyltning – en vilsen kund hamnar sällan i köpögonblicket.

  • Planera för bra belysning – ett effektivt verktyg för att skapa stämning och att rikta blickarna till en kampanj eller en varugrupp.

Vill du veta mer?

Kontakta vår Sales Manager, Håkan Nicklasson så berättar han gärna mer.